Witajcie w skromnych progach.

Nazywam się Maru. Jestem amatorką w pisaniu i bardzo mi z tym dobrze - piszę dla własnej przyjemności :)

Jest to blog, którego założyłam na prośbę pewnej osoby. Nie wiem, co z tego wyjdzie. Długo się przed tym opierałam, bo jestem dość wrażliwa na krytykę innych osób, ale zostałam przekonana do sprawdzenia, jakie reakcje będą po przeczytaniu moich opowiadań. O co proszę: można podpowiadać mi, co mogę zmienić w moim stylu pisania, będę bardzo wdzięczna za wszelkie porady :) Ale prosiłabym o powstrzymanie się przed negatywnymi komentarzami. Nie podoba wam się, to najzwyczajniej wyłączcie kartę.

Co do reszty: publikować będę to, co uznam za stosowne XD. Moim głównym celem jest fanfik z pairingu PewdieCry, nad którym aktualnie pracuję, co zresztą widać po tle strony i po playliście xD
Reszta to będzie pewnie yaoi, slash (dla niewtajemniczonych - geje), bo ten temat najbardziej mi pasuje, z racji mojego bycia yaoistką. Być może trafią się też inne opowiadania, może pojawi się trochę yuri - kto wie? xD

Mam wielką nadzieję, że znajdę motywację do pisania i że moje wypociny zostaną pozytywnie odebrane :)

~Maru

Komentarze

Popularne posty